ტრენინგის მესამე დღე რეფლრქსია
ტრენერმა მოკლე მიმოხილვა გააკეთა წინა ტრენინგზე განხილულ საკითხებზე.გაგვაცნო ამ დღის განსახილველი საკითხები.ისაუბრა სასწავლოპროექტების დაგეგმვაზე, სტანდარტებსა და მიზნებზე.იმისათვის,რომ პროექტი ეფექტურად დავგეგმოთ,აუცილებელია შესაბამისი კლასის სტანდარტების მორგება და ამ სტანდარტის გაანალიზების შემდეგ მიზნების სქორად ჩამოყალიბება,რომელიც 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს დაუკავშირებთ.გვასწავლა,როგორ მივძებნოთ შესაბამისი კლასის ,,სტანდარტებისა და მიზნების რუკა" ncp.ge-ში ,როგორ მოვნიშნით და როგორ ჩავსვათ შესაბამის ადგილას. ამ დროს რომელიღაც ხელსაწყო გამოვიდა მწყობრიდან,გაუშვა სუნი.ტრენერი არ დაიბნა,გათიშა ყველაფერი და შემოგვიტანა პროექტორი,რომლის მეშვეობითაც გაგვაცნო ბლუმის ტაქსონომია.დავალებები შევასრულეთ ფურცელი და პასტის დახმარებით,ხოლო რეფლექსიის დაწერა გვტხოვა სახლში შეგვესრულებინა და გაგვეგზავნა ელფოსტაზე.ამ მღემაც ჩაიარა სასიამოვნო გარემოში.
შევადგინე მიმრთულების მიმცემი საკვანძო კითხვები:
ზოგადი კითხვა - როგორ დამეხმარება მათემატიკა სამყაროს შეცნობაში?
თემატური კითხვები - რა განსხვავებაა ჩვეულებრივ რაცხვებზე შესრულებულ მოქმედებებსა და ათწილადებზე შესრულებულ მიქმედებებს შორის?
შევადგინე მიმრთულების მიმცემი საკვანძო კითხვები:
ზოგადი კითხვა - როგორ დამეხმარება მათემატიკა სამყაროს შეცნობაში?
თემატური კითხვები - რა განსხვავებაა ჩვეულებრივ რაცხვებზე შესრულებულ მოქმედებებსა და ათწილადებზე შესრულებულ მიქმედებებს შორის?
რატომ ვიყენებთ ათობით
ჩანაწერს?
შინაარსობრივი კითხვები - როგორ ხდება ათწილადების შეკრება, გამოკლება,
გამრავლება და გაყოფა?როგორ ჩაიწერება ათობით
სისტემაში ათწილადები?
ლია, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები კარგადაა შედგენილი, მხოლოდ ზოგად კითხვასთან დაკავშირებით მექნება რჩევა, იქნებ ჯობდეს კითხვის ასე ფორმულირება: "რა დამეხმარება სმყაროს შეცნობაში?"
ReplyDelete